Sezon 2020/21

Ruszyła sprzedaż biletów na sezon 2020/21

Zgodnie z obowiązującymi na chwilę obecną wytycznymi sprzedaż obejmuje tylko połowę miejsc na widowni. Skróciliśmy czas wykupu zarezerwowanych biletów do 14 dni.

Rekomendujemy zakup biletów online – poprzez stronę butik.teatrwielki.pl.

Od nowego sezonu wprowadziliśmy możliwość zwrotu biletów zakupionych online na tzw. kartę przedpłaconą. Na stałe do naszej oferty trafił również voucher. To doskonałe pomysły na prezent, którymi można sprawić radość bliskim. Szczególnie, że sami mogą zadecydować, jaki spektakl chcą zobaczyć lub które z naszych wydawnictw kupić.

Harmonogram sprzedaży:

Od 15 czerwca sprzedaż biletów na wydarzenia w repertuarze do 31 grudnia 2020,
Od 1 października sprzedaż abonamentów dla stałych abonentów na wydarzenia w repertuarze od 1 stycznia 2021,
Od 9 października sprzedaż abonamentów dla nowych abonentów na wydarzenia w repertuarze od 1 stycznia 2021
Od 19 października sprzedaż biletów na wydarzenia w repertuarze od 1 stycznia 2021.


Kasy biletowe w holu głównym: 
poniedziałek–piątek w godz. 11.00–19.00, sobota–niedziela wyłącznie w dniach spektakli w godz. 11.00–19.00

Butik i kasa biletowa w lewym skrzydle teatru: 
poniedziałek–piątek w godz. 11.00–18.00, sobota–niedziela wyłącznie w dniach spektakli w godz. 11.00–18.00 (W dniu spektaklu Butik czynny jest do rozpoczęcia wydarzenia dla widzów posiadających bilet na spektakl)

Biuro Organizacji Widowni jest czynne w dni powszednie w godz. 11.00–19.00 pod numerami telefonów: 22 826 50 19, 22 692 02 08, 22 692 02 10 lub mailowo: bow@teatrwielki.pl. Rezerwacje biletów przyjmowane są wyłącznie telefonicznie przez Biuro w godzinach pracy.


Jeśli planują Państwo wizytę u nas, prosimy o:
• zabranie ze sobą maseczki i noszenie jej po wejściu do budynku teatru,
• zdezynfekowanie rąk po wejściu do budynku – bezdotykowa stacja do dezynfekcji rąk znajduje się w holu kas biletowych,
• zachowanie bezpiecznych odstępów, zgodnie z wydzielonymi odległościami dla gości oczekujących na zakup biletów.

Dbając o nasz wspólny komfort przebywania w budynku teatru:
• zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji przestrzeni wspólnej i sanitarnej. Płynami dezynfekującymi o działaniu wirusobójczym regularnie przecierane są również klamki i poręcze,
• poza podstawowymi środkami higieny, toalety dla publiczności wyposażyliśmy w podajniki łokciowe z płynem do dezynfekcji rąk,
• w holu kas biletowych ustawiliśmy higienomat sprzedający maseczki wielorazowego i jednorazowego użytku, rękawiczki oraz żele do dezynfekcji.

 

sezon_header_800x800_px_mobile.png