Kontakt

Zasady sprzedaży biletów na wydarzenia w marcu:
• początkowo udostępniając 25% miejsc na widowni,
• po upływie okresu warunkowego, jeśli będziemy mogli wystawiać spektakle stacjonarnie dla publiczności, do sprzedaży zostanie włączona kolejna pula miejsc,
• bilety na spektakle w okresie kwiecień-czerwiec 2021 będą dostępne z miesięcznym wyprzedzeniem.

>>> Kalendarz wydarzeń

Kasy biletowe w holu głównym oraz butik:
Czynne w dni powszednie w godz. 11.00-19.00 oraz w weekendy, w które odbywają się spektakle.

Biuro Organizacji Widowni jest czynne w dni powszednie w godz. 11.00–19.00 pod numerami telefonów: 22 826 50 19, 22 692 02 08, 22 692 02 10 lub mailowo: bow@teatrwielki.pl.


 Zasady zwrotu biletów na odwołane spektakle

Należność za bilety zakupione na stronie www i opłacone drogą elektroniczną poprzez system PayU zostanie zwrócona na konto klienta, z którego dokonana została płatność za bilety, bez konieczności kontaktu Widza z Biurem Organizacji Widowni TW-ON. Prosimy o cierpliwość, zwroty będą dokonywane sukcesywnie. Istnieje możliwość zwrotu środków na kartę prepaidową (>>> formularz zwrotu na kartę prepaidową) - prosimy o podjęcie decyzji do 18 stycznia br.  Po tym terminie zwroty będą dokonywane sukcesywnie, nie później niż w ciągu 30 dni od daty spektaklu.

Bilety zakupione w kasie, opłacone gotówką bądź kartą płatniczą można zwrócić za pośrednictwem formularza zwrotu (>>> formularz zwrotu), należność zostanie przekazana na wskazane konto. Istnieje także możliwość zwrotu środków na kartę prepaidową poprzez (>>> formularz zwrotu na kartę prepaidową) lub bezpośrednio w kasach biletowych. 

Osoby, które wymieniły już voucher na bilet na odwołany spektakl, będą mogły dokonać zamiany na wybrany spektakl w sezonie 2020/21.  

 

 

 

Mecenasi Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Partnerzy Akademii Operowej

 

pzu_logo_150gs.pngorlen_logo_150gs.png