Kontakt

Kasy biletowe i Butik zamknięte do odwołania. Sprzedaż: biletów, wydawnictw i plakatów jest prowadzona za pośrednictwem strony butik.teatrwielki.pl bez możliwości odbioru osobistego zamówionych produktów.

Kasy biletowe w holu głównym: poniedziałek–piątek w godz. 11.00–19.00, sobota–niedziela wyłącznie w dniach spektakli w godz. 11.00–19.00

Butik i kasa biletowa w lewym skrzydle teatru: poniedziałek–piątek w godz. 11.00–18.00, sobota–niedziela wyłącznie w dniach spektakli w godz. 11.00–18.00 (W dniu spektaklu Butik czynny jest do rozpoczęcia wydarzenia dla widzów posiadających bilet na spektakl)

Biuro Organizacji Widowni jest czynne w dni powszednie w godz. 11.00–19.00 pod numerami telefonów: 22 826 50 19, 22 692 02 08, 22 692 02 10 lub mailowo: bow@teatrwielki.pl. Rezerwacje biletów przyjmowane są wyłącznie telefonicznie przez Biuro w godzinach pracy.


 

Zasady zwrotu biletów na odwołane spektakle

Należność za bilety zakupione na stronie www i opłacone drogą elektroniczną poprzez system PayU zostanie zwrócona na konto klienta, z którego dokonana została płatność za bilety, bez konieczności kontaktu Widza z Biurem Organizacji Widowni TW-ON. Prosimy o cierpliwość, zwroty będą dokonywane sukcesywnie. Istnieje możliwość zwrotu środków na kartę prepaidową (>>> formularz zwrotu na kartę prepaidową).

Bilety zakupione w kasie, opłacone gotówką bądź kartą płatniczą można zwrócić za pośrednictwem formularza zwrotu (>>> formularz zwrotu), należność zostanie przekazana na wskazane konto.  

Osoby, które wymieniły już voucher na bilet na odwołany spektakl, będą mogły dokonać zamiany na wybrany spektakl w sezonie 2020/21.  

 

 

 

Mecenasi Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Partnerzy Akademii Operowej

 

pzu_logo_150gs.pngorlen_logo_150gs.png